20.03.2024
15.03.2024
08.02.2024
31.01.2024
13.12.2023
Miło nam poinformować Państwa, że oddaliśmy gotową dokumentację projektowo-kosztorysową dla projektu przebudowy Alei Krakowskiej na odcinku od skrzyżowania al. Krakowskiej z ul. Pruszkowską w Raszynie.
Zaprojektowaliśmy trzywlotowe skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, które umożliwia wszystkie relacje komunikacyjne. To znaczący krok w poprawie infrastruktury drogowej. Dodatkowo, uwzględnienie budowy przejścia dla pieszych na Al. Krakowskiej i ul. Pruszkowskiej, to istotne udogodnienie dla bezpieczeństwa pieszych w tym obszarze.
09.10.2023
06.10.2023
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że 26.09.2023 r. wraz z MZDiK w Radomiu podpisaliśmy umowę na „Opracowanie dokumentacji dla przebudowy skrzyżowania ulic w Radomiu: Traugutta-Waryńskiego, Narutowicza-Kościuszki, Traugutta-Poniatowskiego”.
Skrzyżowanie ulic Traugutta-Waryńskiego, Narutowicza-Kościuszki, Traugutta-Poniatowskiego, to miejsce o dużym natężeniu ruchu. Modernizacja świateł i innych elementów infrastruktury drogowej będzie miała duże znaczenie dla mieszkańców i kierowców, tym bardziej, że działają tam najstarsze światła w Radomiu, które szczególnie podczas ulewy często ulegają awariom.
29.09.2023
22.09.2023
Dla naszego Kontrahenta, Miasta Pruszków, zaprojektowaliśmy „budowę parkingu „Parkuj i Jedź” wraz z budową drogi gminnej z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach położonych w Pruszkowie, przy ul. Sadowej”.
Na terenie inwestycji zaprojektowaliśmy parking z 22 miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, 5 miejscami postojowymi, chodnikiem oraz 20 stanowiskami dla rowerów.
Taka infrastruktura umożliwia korzystanie z komunikacji publicznej, rowerów czy innych środków transportu ekologicznego. Jest to krok w kierunku poprawy dostępności i mobilności mieszkańców miasta. Dzięki temu projektowi mieszkańcy Pruszkowa zyskali łatwiejszy dostęp do parkingu i innych udogodnień, co przyczyni się do poprawy jakości życia w mieście.
Rodzaj projektu parkingu, nazwany „Parkuj i Jedź”, ma na celu promowanie alternatywnych form transportu i ułatwienie podróży mieszkańcom oraz odwiedzającym daną okolicę. Dzięki temu projektowi można zmniejszyć zatłoczenie ulic, poprawić dostęp do środków transportu publicznego i zredukować emisję zanieczyszczeń powietrza.
15.09.2023
#rondo
Ronda pozwalają na eliminację sytuacji skrzyżowań, które mogą być problematyczne z punktu widzenia zarówno bezpieczeństwa, jak i płynności ruchu.
W związku z tym Miasto Żyrardów zleciło projekt przebudowy ul. Ks. O. Wittenberga, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żeromskiego do skrzyżowania z ulicą Konarskiego.
16.05.2022 roku odbył się odbiór końcowy prac, o czym można przeczytać pod poniższym artykułem: https://www.zyrardow.pl/zakonczyla-sie-przebudowa-ul-ks-o-wittenberga/
W ramach projektu ujednolicono nawierzchnie poszczególnych elementów pasa drogowego, tj. chodników i zjazdów. Między innymi zaprojektowaliśmy przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, obustronny chodnik z betonowej kostki brukowej, zatoki postojowe oraz budowę ronda u zbiegu ulic Sikorskiego, Limanowskiego, Konarskiego i Wittenberga. W związku z tym ruch odbywa się wokół centralnej wyspy, co zmniejsza ryzyko kolizji bocznych i czołowych.
Zaprojektowaliśmy również 47 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych.
08.09.2023
Ronda mają na celu płynniejsze i bezpieczniejsze prowadzenie ruchu niż tradycyjne skrzyżowania z sygnalizacją świetlną lub skrzyżowania z pierwszeństwem przejazdu.
Skrzyżowania te pomagają w unikaniu korków i poprawiają przepustowość ruchu w wielu przypadkach.
Przed Państwem cykl rond zaprojektowanych przez naszą firmę.
Pierwszym z nich będzie rondo zaprojektowane w 2019 roku.
To skrzyżowanie o ruchu okrężnym drogi powiatowej nr 1526W – ul. 3-go Maja z drogą gminną 150959W- ul. Teligi w Grodzisku Mazowieckim.
Zbieg tych ulic, był miejscem wiecznie zakorkowanym. Poniższe rondo, jest skrzyżowaniem z dużym natężeniem ruchu występującym w tym części miasta.
Decyzja o zaprojektowaniu poniższego ronda, to krok w dobrym kierunku w kontekście zarządzania ruchem w mieście.
29.08.2023
Dla naszego Kontrahenta, Miasta Żyrardów, przygotowujemy dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę chodnika z kostki brukowej wzdłuż ulicy Słowiańskiej do skrzyżowania ulic Opolska / Ziołowa, o szerokości 3 metrów na nasypie ziemnym dopasowanym wysokością do istniejącej kładki drewnianej usadowionej wzdłuż rzeki Pisi Gągoliny w Żyrardowie.
Nasz zespół przygotowuje koncepcję 3D, co pozwoli na lepszą wizualizację całego projektu. To także ułatwi przedstawienie władzom i mieszkańcom, jak planowany chodnik będzie się prezentować w rzeczywistości.
W związku z dużą różnicą wysokości prace nad tym odcinkiem wymagać będą starannej analizy. Ważne jest, aby uwzględnić stabilność i bezpieczeństwo nasypu ziemnego, zwłaszcza jeśli znajduje się on w pobliżu rzeki.
Wprowadzanie zmian w okolicach istniejącej kładki wymagają precyzyjnego dopasowania nowego chodnika, tak, aby chodnik harmonijnie współgrał z istniejącą infrastrukturą.
Ze względu na bliskość rzeki, ważne jest, aby zapewnić odpowiednie odwodnienie w projekcie. Uniknięcie zastoisk wody pod chodnikiem pomoże w utrzymaniu trwałości i bezpieczeństwa konstrukcji.
Przedstawiamy wizualizację projektu koncepcji 3D.
11.08.2023
18.10.2022
20.03.2024
15.03.2024
08.02.2024
31.01.2024
13.12.2023
Miło nam poinformować Państwa, że oddaliśmy gotową dokumentację projektowo-kosztorysową dla projektu przebudowy Alei Krakowskiej na odcinku od skrzyżowania al. Krakowskiej z ul. Pruszkowską w Raszynie.
Zaprojektowaliśmy trzywlotowe skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, które umożliwia wszystkie relacje komunikacyjne. To znaczący krok w poprawie infrastruktury drogowej. Dodatkowo, uwzględnienie budowy przejścia dla pieszych na Al. Krakowskiej i ul. Pruszkowskiej, to istotne udogodnienie dla bezpieczeństwa pieszych w tym obszarze.
09.10.2023
06.10.2023
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że 26.09.2023 r. wraz z MZDiK w Radomiu podpisaliśmy umowę na „Opracowanie dokumentacji dla przebudowy skrzyżowania ulic w Radomiu: Traugutta-Waryńskiego, Narutowicza-Kościuszki, Traugutta-Poniatowskiego”.
Skrzyżowanie ulic Traugutta-Waryńskiego, Narutowicza-Kościuszki, Traugutta-Poniatowskiego, to miejsce o dużym natężeniu ruchu. Modernizacja świateł i innych elementów infrastruktury drogowej będzie miała duże znaczenie dla mieszkańców i kierowców, tym bardziej, że działają tam najstarsze światła w Radomiu, które szczególnie podczas ulewy często ulegają awariom.
29.09.2023
22.09.2023
Dla naszego Kontrahenta, Miasta Pruszków, zaprojektowaliśmy „budowę parkingu „Parkuj i Jedź” wraz z budową drogi gminnej z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach położonych w Pruszkowie, przy ul. Sadowej”.
Na terenie inwestycji zaprojektowaliśmy parking z 22 miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, 5 miejscami postojowymi, chodnikiem oraz 20 stanowiskami dla rowerów.
Taka infrastruktura umożliwia korzystanie z komunikacji publicznej, rowerów czy innych środków transportu ekologicznego. Jest to krok w kierunku poprawy dostępności i mobilności mieszkańców miasta. Dzięki temu projektowi mieszkańcy Pruszkowa zyskali łatwiejszy dostęp do parkingu i innych udogodnień, co przyczyni się do poprawy jakości życia w mieście.
Rodzaj projektu parkingu, nazwany „Parkuj i Jedź”, ma na celu promowanie alternatywnych form transportu i ułatwienie podróży mieszkańcom oraz odwiedzającym daną okolicę. Dzięki temu projektowi można zmniejszyć zatłoczenie ulic, poprawić dostęp do środków transportu publicznego i zredukować emisję zanieczyszczeń powietrza.
15.09.2023
#rondo
Ronda pozwalają na eliminację sytuacji skrzyżowań, które mogą być problematyczne z punktu widzenia zarówno bezpieczeństwa, jak i płynności ruchu.
W związku z tym Miasto Żyrardów zleciło projekt przebudowy ul. Ks. O. Wittenberga, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żeromskiego do skrzyżowania z ulicą Konarskiego.
16.05.2022 roku odbył się odbiór końcowy prac, o czym można przeczytać pod poniższym artykułem: https://www.zyrardow.pl/zakonczyla-sie-przebudowa-ul-ks-o-wittenberga/
W ramach projektu ujednolicono nawierzchnie poszczególnych elementów pasa drogowego, tj. chodników i zjazdów. Między innymi zaprojektowaliśmy przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, obustronny chodnik z betonowej kostki brukowej, zatoki postojowe oraz budowę ronda u zbiegu ulic Sikorskiego, Limanowskiego, Konarskiego i Wittenberga. W związku z tym ruch odbywa się wokół centralnej wyspy, co zmniejsza ryzyko kolizji bocznych i czołowych.
Zaprojektowaliśmy również 47 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych.
08.09.2023
Ronda mają na celu płynniejsze i bezpieczniejsze prowadzenie ruchu niż tradycyjne skrzyżowania z sygnalizacją świetlną lub skrzyżowania z pierwszeństwem przejazdu.
Skrzyżowania te pomagają w unikaniu korków i poprawiają przepustowość ruchu w wielu przypadkach.
Przed Państwem cykl rond zaprojektowanych przez naszą firmę.
Pierwszym z nich będzie rondo zaprojektowane w 2019 roku.
To skrzyżowanie o ruchu okrężnym drogi powiatowej nr 1526W – ul. 3-go Maja z drogą gminną 150959W- ul. Teligi w Grodzisku Mazowieckim.
Zbieg tych ulic, był miejscem wiecznie zakorkowanym. Poniższe rondo, jest skrzyżowaniem z dużym natężeniem ruchu występującym w tym części miasta.
Decyzja o zaprojektowaniu poniższego ronda, to krok w dobrym kierunku w kontekście zarządzania ruchem w mieście.
29.08.2023
Dla naszego Kontrahenta, Miasta Żyrardów, przygotowujemy dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę chodnika z kostki brukowej wzdłuż ulicy Słowiańskiej do skrzyżowania ulic Opolska / Ziołowa, o szerokości 3 metrów na nasypie ziemnym dopasowanym wysokością do istniejącej kładki drewnianej usadowionej wzdłuż rzeki Pisi Gągoliny w Żyrardowie.
Nasz zespół przygotowuje koncepcję 3D, co pozwoli na lepszą wizualizację całego projektu. To także ułatwi przedstawienie władzom i mieszkańcom, jak planowany chodnik będzie się prezentować w rzeczywistości.
W związku z dużą różnicą wysokości prace nad tym odcinkiem wymagać będą starannej analizy. Ważne jest, aby uwzględnić stabilność i bezpieczeństwo nasypu ziemnego, zwłaszcza jeśli znajduje się on w pobliżu rzeki.
Wprowadzanie zmian w okolicach istniejącej kładki wymagają precyzyjnego dopasowania nowego chodnika, tak, aby chodnik harmonijnie współgrał z istniejącą infrastrukturą.
Ze względu na bliskość rzeki, ważne jest, aby zapewnić odpowiednie odwodnienie w projekcie. Uniknięcie zastoisk wody pod chodnikiem pomoże w utrzymaniu trwałości i bezpieczeństwa konstrukcji.
Przedstawiamy wizualizację projektu koncepcji 3D.